Saknar henne!

15 år har gått sen jag såg dig sist, den dagen du kröp in i en list. Det sista jag såg var din håriga rumpa, Du var mitt allt, dig ville jag inte sumpa . Jag försöka krypa efter dig men jag var för bred, så jag försöka gräva mig in med en sked. Jag fattar inte hur du bara kan gå, utan att att tänkte på vad vi hade, vi två. Jag trodde jag kunde lite på dig, att du var min tjej, men så var det ej. Jag tänker på dig varenda minut, sitter uppe på natten tills jag är helt slut. Tänker på dig när jag spelar fotboll, springer omkring och jag har ingen koll. Tänker på dig när jag tar en lyra, varför lämna du mig, min älskade myra?

/mike

Kommentarer
Postat av: myranda

Hej igen micke hur är allt med dig? såg att du saknade mig men ta det lugnt. jag kryper tillbaks när du minst anar det! xoxo Myranda

2008-12-02 @ 11:18:59
Postat av: Yvonne

fan vad gulligt :(

2009-01-06 @ 00:15:48
URL: http://yvhoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0