JOBBIG DAAAWG!!

Hej allihopa:)

Asså idag har varit så jobbig! Det är såhär, att jag tappade min sko när jag skulle gå av bussen till skolan, men märkte det inte förs jag råkade stoppa ner foten i en toalett. Jag märkte att det blev jäätte blött, och såg att jag bara hade en sko! så då tänkte jag: Jag har bara en sko!! vart är den andra?? så jag började ju så klart leta! Jag sprang runt hela skolan som en snabb liten stor pygmé. Tyvärr så hittade jag den aldrig, och jag blev helt förkrossad.. Var jätte ledsen resten av dagen, och när jag skulle gå hem fick jag till och med käka choklad för att bli glad. Men när jag gick på bussen hem så kände jag att jag hade nåt på foten, så då visade det sig att det var samma buss som jag tappade den i! Och jag lyckades kliva rakt in i skon! då blev jag jätte glad! Sen kom jag hem, satte mig i en lerhög, käka en macka, klippte lite buskar, och sen mjölka jag en fisk:) det var min dag, hur har din varit? :)

/mike


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0