Diss a la Grandé

Vafan håller ni på med, ni är som hundbajs plockat upp med en sked. alltså är ni helt jävla kassa, ni är som en banan, inte alls vassa. Lucas vi vet att du o tom har pökat o e med barn, du föder om 9 månader de kommer se ut som en leguan. hur känns de att bli tryckt i stjärten lite smått? me toms snopp måste de kännas ganska torrt. Nog med erat rövmissbruk, blir lite äckligt när man tänker på din penetrerade buk. Eran blogg är som en gammal kärring utan ben, tråkig, tråkig, tråkig o klen! Hoppas ni lägger ner med eran lilla kupp, annars klipper jag till dig Lucas,din lilla mupp! o klipper ditt hår som en tupp och dränker dig e asfalt o gör ett väggupp. Sen kan jag smälta ner tom så han blir en plåt, och av den ska jag bygga mig en båt. nu orkar jag itne äga upp er mer, nu får vi se vem den sista är som ler...

/Mike!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0