Jävla SKOSNÖRE!!!

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm japp nu ere såhär, att jag har lite jätte STORA dåliga nyheter att meddela till alla trogna readers out there.. det är två små förjävligt fula eremiter som har startat en såkallad blogg, och dom tror dom är mer Hingst än oss, mer Snygg än oss, mer Smart än oss o mer Bäst än oss. liksom... va?? En kallar sig sig löökas o den andra.. tom. kul. välidigt påhittiga som använder sina egna namn, det blir ju en "rolig" blogg..
Men iaf, för att lösa detta fåniga fåneriet så tänkte jag hirea en hitman som ska sno deras skor, för på så sätt kan dom inte komma nånstans, o dom kommer inte kunde se världen, o deras fantasi och idéer kommer ta slut, och bloggen kommer dö ut, o ingen kommer vilja veta av dom, o sen blir dom gamla och dör!!!!!

Här e iaf deras lilla länk... http://lookastomis.blogspot.com/ sämst om ni frågar mig.. o säkert allan... o alla andra som tycker som mig o allan... o dom som tycker som dom som tycker som mig o allan.... och antagligen dom som tycker som dom som tycker som dom som tycker som mig o allan... och säkert dom som bla bla bla... de jag vill säga, alla tycker den är sämst.. speciellt ja o allan.... o alla som tycker som oss....

/ Mike


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0