Käka mat

Man ska käka kyckling och käka gröt, dricka lite juice och bli rätt blöt! grilla en muffins på min grill, går in i kylskåpet o hämtar sill. sen så ska ja steka lite korv, steker tills det blir torrt som torv! tittar på köksbordet o ser ett päron, tar det o smeter in det med löjrom. cyklar ner till bryggan fiskar fisk, kommer hem o ser ett berg av disk. stopper ner allting i diskmaskinen, går in i kylskåpet igen o tar pralinen. sen i frysen hittar jag en köttbit, steker den o dricker akvavit. sen när jag e klar med all min mat, då lägger jag upp det på ett fat. käkar upp allting som jag har gjort, allting slinker ner i halsen rätt fort.  allt det här va gott det kan jag lova, nu e jag rätt trött o ska nu sova!

/Mike

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0